האם חברות הליסינג הן המקומות הכי טובים לחפש בהם רכבי יד 2? כן!

תוכן עניינים

חיפוש רכבי יד שניה מתבצע על ידי אנשים שמחפשים רכב חדש במקום הרכב שיש להם כרגע, או שאין להם רכב והם מעוניינים למצוא רכב במחיר נוח. חיפוש רכבים כאלו יכול להתבצע במקומות רבים, אך היכן הכי כדאי לכם לחפש? במאמר הבא נסביר מדוע כדאי לחפש רכבי יד שניה דווקא אצל חברות ליסינג.

קניית רכב יד שניה בליסינג

כדי להבין מדוע כדאי לרכוש רכב יד 2 מחברת ליסינג, כדאי להבין איך שיטת הליסינג עובדת קודם כל. בשיטת הליסינג, חברת הליסינג מציעה לקונה רכב מסוים. הקונה משלם מקדמה על הרכב ולאחר מכן תשלום חודשי, עד למצב בו הוא משלים את העלות הכוללת של הרכב. בסוף התקופה יכול לרכוש באופן סופי הלקוח את הרכב, או לשדרג את עצמו לרכב איכותי יותר ולהמשיך באותה צורת תשלומים.

החלפת יד משתלמת

כשקונים רכב מחברת ליסינג, אי אפשר לקנות ממנה רכב חדש. חברת הליסינג נחשבת ליד, כך שגם רכב חדש לגמרי שהיא מוכרת נחשב בפועל בתור רכב יד 2. לכן, הערך שלהם יורד, וניתן לרכוש אותם במחיר זול. אם אתם קונים רכבי יד 2 מחברת ליסינג, אתם יכולים למצוא רכב איכותי ולשלם עליו מחיר זול ממה שהייתם משלמים לאדם פרטי.

אחריות אצל חברת הליסינג

חברת הליסינג מספקת לכם אחריות לתקופה מסוימת על הרכב שרכשתם. גם אם אתם רוכשים מחברת הליסינג רכב יד שניה, אתם עדיין תוכלו להנות מאחריות של חברת הליסינג על הרכב.

מעטפת טיפולית

ליסינג מסייע לכם בכל מה שקשור אל מימון לקניית רכב, אך לא רק. כחלק מהשירותים שלה, חברת הליסינג מספקת לכם מעטפת טיפולית לרכב, במקרה בו הוא ניזוק. תוכלו לשים את הרכב במוסך שעובד עם חברת הליסינג. החברות הללו דואגות לשמירת השם הטוב שלהן גם על ידי מעטפת זאת בין היתר.

יותר אפשרויות

השגתם מימון לרכב, אך אתם נתקעים בחיפושים ארוכים אחר הרכב שאתם רוצים? חברה המציעה ליסינג לרכבי יד שנייה, כמו ניו קאר ליס, מציעה לכם יותר אפשרויות בדמות מגוון דגמי רכב שונים, מכיוון שבמקום אחד החברה מחזיקה מספר דגמים.

דינמיות כספית

ליסינג מאפשר לכם דינמיות גדולה יותר מבחינה כספית. אם יש לכם בעיות בכל הקשור אל מימון לקניית רכב, אתם יכולים לשלם מקדמה ולהצליח לרכוש את הרכב על ידי תשלום חודשי נמוך לאורך זמן, כך שלא אמורה להיות בעיה עם מימון לרכב.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו